Storing?

Bel gratis 0800 – 1220

Verhuizen? Geef het door aan Energie Service Friesland

Verhuizen is voor de meeste mensen een behoorlijk hectische en stressvolle periode. Nog afgezien van al het in- en uitpakwerk, zijn er een heleboel praktische zaken te regelen. Vergeet in de lange to do lijst niet uw verhuizing aan Energie Service Friesland door te geven. U kunt in uw nieuwe woning dan meteen weer gebruikmaken van onze diensten. Dat is in ieder geval één zorg minder! Het komt bijvoorbeeld vaak voor dat de cv-ketel hapert omdat hij uitgeschakeld staat en moeite heeft met opstarten. Dan is het wel zo handig als u ons gratis nummer 0800-1220 kunt bellen om de storing te melden.

Andere toestellen, nieuw abonnement 

Omdat u in uw nieuwe woning hoogstwaarschijnlijk niet dezelfde toestellen hebt als in uw oude woning, maken we voor uw nieuwe adres een nieuw onderhoudsabonnement aan. Dat betekent ook dat u voor uw nieuwe adres een nieuwe serviceovereenkomst en/of een doorlopende machtiging moet invullen. Het abonnement op uw oude adres stopt op het moment dat het abonnement op het nieuwe adres ingaat.  

Nieuwe bewoners  

Wij kennen de eventuele service- en onderhoudshistorie van het toestel/de toestellen in uw oude woning. Daarom komen we graag in contact met de nieuwe bewoner, zodat we die kunnen benaderen met een aanbod. Wilt u – als u die kent – de naam van de nieuwe bewoner aan ons doorgeven? 

Uw verhuizing kunt u als volgt aan ons doorgeven: