Een abonnement voorkomt wachttijden

Nu de herfst is begonnen zal de verwarming weer vaker aan staan. Behalve hogere energiekosten brengt het stookseizoen helaas ook soms uitval en storingen met zich mee. En dan is het maar de vraag hoe snel je geholpen kunt worden. Gelukkig heb je daar zelf wel invloed op.

Topdrukte
Het zal je maar gebeuren dat je cv-ketel het tijdens een koude periode begeeft. Zoiets lijkt altijd op het slechtst mogelijke moment te gebeuren! Het begin van het stookseizoen levert eigenlijk altijd veel storingsmeldingen op. Deze periode hebben we te maken met veel storingen aan verwarmingstoestellen en met verwarmingstoestellen die niet meer gerepareerd kunnen worden. Dat betekent topdrukte voor onze storingsdienst en monteurs. En helaas leidt dat soms tot langere wachttijden.

Binnen een dag geholpen
Er zijn een paar redenen waarom het wel even kan duren voordat je ketel vervangen kan worden: Er is veel vraag naar nieuwe ketels en het is maar de vraag of de ketel van jouw keuze direct leverbaar. Daarnaast is er een tekort aan vakkundige monteurs in onze branche. Het goede nieuws is dat je met een abonnement bij Energie Service Friesland wél meteen geholpen wordt.

Een abonnement biedt 24/7 comfort
Met een abonnement bij Energie Service Friesland voorkom je dat je in de kou komt te zitten. Wij zorgen ervoor dat je cv-ketel regelmatig vakkundig onderhoud krijgt en hij veilig en goed blijft functioneren. Heb je een ketel die meer dan 14 jaar oud is? Dan moet je er rekening mee houden dat hij aan vervanging toe is. Als je zo’n oude ketel hebt, raden we aan om je alvast te oriënteren op een nieuwe cv-ketel. Onze deskundige adviseurs geven je graag een vrijblijvend en gratis advies. Zo weet jij meteen waar je aan toe bent en kunnen wij sneller voor je klaarstaan zodra de oude ketel het begeeft.

Start typing and press Enter to search